Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
banjir,banjir,banjir
Friday 13 April 2012 • 05:37 • 0 comments
huh,sekarang musim hujan kn.? asyik hujan2 jea.hm.~sampi kn dah banjir kat kampar,selamat rumah aku tak kena lagi.alhamdulillah.tapi kesianla kat member aku,rumah die banjir ~ tapi die senang la ,ayah die keje MDKS,so ade banyak rumah boley dye pegi..ade org sponsor,untungla.aku risau la kat umah aku plak jadi.coz mase aku baru lepas lahir,ade banjir kilat kat pos dipang n rumah aku tmpias skali..aku ta ingat pon coz aku kcik agy ~! hewhew..risaula,asyik hujan jea.pasal gegaran tu,aku tak rase ,kakak aku akt kolaj ade rase.takot aku .huh! arap2 labanjir tu cpat surut.cpt ok..~! ok..kbaii


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's