Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
cinta bukan melemahkan,tapi menguatkan
Saturday, 7 April 2012 • 17:32 • 0 comments

 hyep..baru lepas tengok crite 7 petala cinta..haha..best2..banyak masalah yang timbol skrang kat aku ,~ b0do la bdk tu.psal dye aku kene,ml0t dye yg reke cite psal aku .ish ~! aku saba smpai skrang ape yg dye buat kat aku tuh..sab0 jea..aku bkan jnis org yg ske nak serang2 ni.aku klaw gram pon ,aku slowtalk ngn dye dlu.ak face2face dlu..bkannyer ajak geng,tr0s serang ~ n0pe.itu bkan prinsip id0p aku nak mnyelesaikn masalh ! bnde kcik dye sebarkan.huish ~ ..aku ngadu kat family,family ak denga..tpi mcm tak brpe nak sokong ak laa..slamat aku ad sorang pakcik yg sweet dn baek..nak tgok fb dye.?? tekan sini.huish ~! die buat aku dripade nannges,tr0s trgelak.tapi sygnye dye d0k jao.klaw dye dkat ngn aku,msti aku heppy kn.~s0nok sgt ~! ,dlu,memang tde tmpat nak luahkan masalah aku..dye bagi ak smngat !
thnks sgt2 .~.aku rase dri aku dhargai ble dgn die..! okeyla.na mamam nih ~! kbaii



PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's