Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
everything is gone ,.!
Tuesday 24 April 2012 • 10:16 • 0 comments
sekarang baru hati ini lega skit.anis da clash da. :'(.seday jugak,tpi anis kene trime sumetu kn.?


best tu mmg la best,tapi prangai die mcam laen sikit ar.die mara anis chat
ngn ex anis,tapi,die chat je ngn ex die tu.die kte na jmpe la,apela,rindu la.anis taw.tapi anis saba jea.
pastu,anis die ta suke abg angkat anis ,die tengking anis .n die ckap 'ko' ,'ak' je kat anis.panas betoi.anis rase diri anis tak dhrmati.huhu...anis mintak ptos kt die,coz anis mmg ta lrt sgt ~!kalau ade masalah je,die mintak putos.hm.so.daripade saket aty,baek lpaskan dye je.anis rela..and aku takkan kmbali kat kau da..kau pon da benci aku kan..aku tak penah benci kau..tapi ,ko cam seronok je clash ngn aku..lantak ko laa..skrang ,ko buat keje ko,aku buat keje aku.kfinee..bye... :'(


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's