Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
udah la..terimala kenyataan
Sunday, 29 April 2012 • 09:43 • 0 comments
                       
 hmm.okey,apela aku ni bodoh sangat. yang ko pegi ingat budak tu kenape.?aku benci diri aku sndri.aku mmg bodo :'(aku bodo. ! menyesal aku ingat kat kau/.dah agak da .dulu ko ckap je .tapi skrang ape ha weyh.? sakit aty aku.aku mmg bodo pgi bace semue tu.uww..dlam diam ,ko ade jgk ek.> besela.kau kn femes .k..aku fham ! mmg salmeni ak jas mngejar bayng cinte jew,okey2.thanks .!
aku saket aty.sape boleh faham aku ni.hmm..takde tmpat aknak mngadu selain kat sini.aku da try lupekan dye,tapi tak ley...napela susah sgt !! hm.tapi.sebab kau pon da lupekan aku.aku terpakse lupekan kau.sekarang aku tgah cobe walaupon semue ni ssah buat aku.kfine..ya allah..tabahknlah hati hambamu ini .:'(



PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's