Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
untungla aku tak datang sekolah
Friday, 20 April 2012 • 20:55 • 0 comments
hewhew..hari ni hari sabtu kn..?? harini kat sekolah aku ada sekolah ganti.tapi malas la nak pegi,klau pergi,konfrm takde org kn.? baek ta payah ~ ha..sekrang aku dok umah macam org gile,taktawu nak buat ape.so,dari pagi tadi sampai tengahari ,krja aku meng-hapdate blog burok aku ni ~! burok tk.? memang burok pon blog aku,aku tak pandai na hias blog ~! hm..tutop cite pasal blog.
so.,aku cuti la harini.pagi2 makan roti canai,air nescafe n kueh .haha..sekurang-kurangnye takde la aku saket hati bile pgi sekolah,nak tau sebab ape.? ha.takyahla.privatelha.sory !! alaa,ni tntang musuh aku la jgak.besela kn..?yedakk..?? had0iy.borink un dok umah !adek biseng2.kne buat kej.uww..malasnyerrrr.~!!untungla aku tak pegi skola.aku mkan je koje nye..haha !ni pon kene on9 kjap jea.besela,adek aku kan raje yang suke mngarahkan aku.macam aku ni adek dye la plak.huhul..whatever ..~tapi best la aku tak skola.bile blek skola,knfrm pnat ! auchh ..!da takde idea la..ok ar. kbaii sume ~!!


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's