Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
aku hanya boleh tergelak-gelak
Thursday, 10 May 2012 • 03:10 • 0 comments

terbaeekkk laa tadi .:)
aku yang melihat hanya boleh tersenyum saje ,hehew.. mase aku balek sekolah tadi ,mase aku nak turon dari bas .,ade la pulak makhluk Allah yang sangat chumell buat perangai kat aku .wahwah ~ chumell sangat dye tu . boleh pulak die pegi baling botol kat aku ! auchh !! saket nye .haha..sakit taik kucing kaw .! tak puas hati sangat .tak abes2 pon ! saje nak timbulkan masalah pehal .haish ..manusie2 ..sorry to say lha.gaye kau tak boley blah . tula aku nak gelak je ape yang kau buat kat aku .aku taknak tudoh sape2 la sebab aku tak namoak sape yang baling kat aku .tapi,di antare kome2 la yang buat taekk kat aku .ape2 pon ,aku tak penah rase takot o tak bahagia .see !! :) <---aku boleh tersenyum .! aku bahagie .!!!! what everlha kan..yang penting,semue perbuatan buruk korang tu hanye Allah yang akan balas nanti ! .nanti aku jenguk2 la korang kat neraka tu oke .chaww !! ;D



PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's