Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Facebook @ Netbook yang masalah ni ?
Monday 14 May 2012 • 00:30 • 0 comments

huish .pening kepala aku .! tengah semangat nak bukak facebook ,dah log-in da .ade la kawan aku komen kat status aku .aku pon semangat la na komen skali .dah tulis da.bile nak tekan 'enter' ,macam ada yang tak kena je .macam keyboard aku rosak pon ade.ataupon ni masalah facebook yang semakin hari semakin tak betoi ni. aku nak tekan ''like'' pon tak boley ! yang boleh hanye tengok jelaa orang komen kat status kita .! senyum jela jawab nye ,huh.bengang rasenye !! rase nak hempas netbook aku tuh .sekarang,kalau aku nak online ,aku kene pinjam laptop kakak aku lha .Amin la kalau mcm tu ;)


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's