Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
I HATE KALIKATU
Monday, 7 May 2012 • 06:41 • 0 comments
Assalamualaikum
hewhew..hari ni baru la aku ade semangat nak ulangkaji .kalau tak jangan cakap la.tengah asyik aku belajar .tibe2 je BOOMMMM !!! .kalakatu serbu buku aku .arghh !! tidakk...ade yang lagi sikit nak masok telinge aku,selamat la aku pandai tepis bnatang tu balek . ade jugak nak masok mulot,yang paling tak tahan ,kalakatu masok hidong  aku .aish !! tak tahan aku.
aku mulela bengang tahap gaban ,teros aku hempas buku ,simpan sume pensil dan online . menyampah aku ! bila aku online ,tak reti plak nak kacau aku,nampak sangat kalakatu soroh aku online .hohoo..thanks giler2 ek kalakatu ku. nanti jangan lupa serbue lagi yer .mmmuuahh kat kalakatu comey yang serang aku tadi . ;)


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's