Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
jangan gado lagi kawanku
Tuesday 8 May 2012 • 07:27 • 0 comments

hohoho.. sekarang memang musim sakit hati kan. bukan musim demam je.skit hati pon datang sekali.hurmm.korang pernah tak ade masalah dengan member .? jangan cakap takde ek.! sememangnye semue orang mcam tu.ade je yang tak kene dengan kita .dari masalah kecik,teros ke masalah besar . wht .?? haha .sekarang ,aku ngn sorang member aku tu maen perang2 kat facebook. banyakla kiteorng kutok antara 1 same lain.die bengang tu.tapi dye ta datang pon kat aku.so.tdi ak yg hdap dye.tpi dlam  fb jela .huhu . BOOMM ! gitu . haha ,tadi , aku chat denga die.da panjng karangn aku tulis tok dye. tengok2 ,die dah offline.wadooh ! takpela .anis arap die bukak messanges die/ ok syg. sye ngntok ! byeeeee


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's