Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
macam bangang jea
Friday, 4 May 2012 • 08:05 • 0 comments

wah,seronok teramat aku rase harini.1st,aku dapat karoeke ngn membe .tenang hati aku ni mase karoeke.pastu ade plak 2 orang tua la jugak,nak mintak nom.mcm bangang jea kn.? pastu nak jadikan kiteorang adik angkt dieorng plak.huhu.dah tua tak sio nak layan.lagu terakhir kiteorang nyanyi lagu ''cintaku 100% ''.? .waa..dangdut gitu ..aw.tapi malangnye .mase kiteorang nak balek,ade plak nmpak sorang pmpuan ni.die ckap die nak pegi tesco.nak date ! wah.pastu die cerita la tentang kawan die tu selaku awek sape entah .crite kau amat menarik .sakit hati aku .sampaikan aku terase sebak .menitis airmata gue deh !aku tengah feeling tulis ,tros takde semangat.laa,ade orang salah sangke kat aku la..AYONG!! kalau tak tawu pape ,diam je taw ! tengok jela bola tu,tak yah fitnah aku kbaii ;')aku seronok sgat aryni ..dpat jmpe kome yg agk skema tu n thanks sebab bagi detail tntang prmpuan tu ! caww..kbaii


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's