Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
trip to kuala kangsar with friendz
Tuesday 22 May 2012 • 02:44 • 0 comments
Hello fellas ♥ , da lame aku tak update blog kan? 
Haritu aku dengan kawan2 pergi dekat Smk Clifford,kuala kangsar.sempena hari guru peringkat kebangsaan.
aku ingat takde pape yang mnarik pegi sane .Tapi bila dah sampai sane ,rase macam aku pegi dekat pasaraye jea .Pergghh ~!! ade tudong bawal printed♥ ,tudong arini polkadots♥  ,ade shawl ♥ .adoh ! tapi yang paling penting adlh S.A.G♥♥   kalau la taw macam nih ,dah lame aku cilok duet !*heheh..guraw jea!* Tapi memang tak pecaye la .bila kiteorang masok dalam ,ade mcam2 jual ,ade jgak kene jwb soalan pastu dpt hadiah.paham2 jela aku kan .? nak saje !! aku tak beli benda yang mahal2 ,aku cuma keluarkan duet RM4 tok beli 1 BUTTON NAMA AKU♥ .hey,jadila kan ~tapi hujan la plak menyebabkan kiteorang tak boleh nak jalan2 lame2.mase nak balek ,mule2 cikgu bawak pegi kat taman permainan .eh,sape maen kat situ memang agak kebudak-budakan.hey,nope lha ! kiteorang pegi tepi tasik .apelagi.snap2 pic lha ! Ni la gamba yang sempat kiteorang snap :

bas berhenti dekat R&R.kiteorang jengukla kat dalam .shoo shadd !!! :( .kedai tutopla plak .so cikgu singgah jela kat petronas berdekatan .haha .dekat situ aku keluarkan RM10 tok beli makanan .oke ,SAYE MEMANG KUAT MAKAN ♥ ! semua makanan yang aku beli tu aku yang makan sorang2 .heheh ! takde kongsi2 .oke.sekurang-kurangnye aku dah ciptakan kenangan manis sepanjang aku di skola Smk Kampar .:)♥ ♥ 


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's