Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Diriku Yang Sebenar .
Thursday 28 June 2012 • 05:02 • 0 comments
 Zaman remaje penoh dengan cabaran ,dugaan yang kena tempuh setiap remaja .Macam aku ! Aku remaje . Aku tau tak semua orang dapat rase seronok di zaman remaja .Aku tak suke orang lain kongkong aku .
Boyfie aku kongkong pon aku tak suke . 


Ye2 .Aku sebenarnye budak baik .Nakal sikit je .Tapi aku tau agame .Bab2 pakaian aku , aku tak suka kalau pakai baju laboh .Aku pakai ikot keselesaan aku .Tak semestinye aku pakai baju sampai nampak aurat terlampau .Aku tau agame aku ! 


Aku jenis "openminded" .Kalau orang lain tak suke dengan ape yang aku pakai mase tuh ,oke fine ! Aku terime  .Tapi aku paling banci bile orang kutuk2 aku terlampau .Baju aku,cara aku !Aku jugak tak suke kalau aku nih kena diarah lebih2 .Aku rimas .Aku tau ape aku nak buat .Tak payah nak biseng2 la .Aku dah besar dah pon . 

Aku tak berape minat sangat join dengan budak yang terlampau alim .Sebab aku nih tak alim mcam dieorang .Tudung laboh ,Baju laboh ! But ,Im Not !! . Nanti ade plak mate2 dari group muslimah tu pandang tak puas ati dgn aku .Baek aku tak payah join .Aku tau agame aku ! .Tapi ,seriously ,kalau aku nak belajar ,semua orang aku cari trmasok la budak2 alim tuh tadi .But ,aku tak suke join sampai 24 Jam ! Oh n0o ~
Nak kutok ape aku cakap kutokla .Ini hidop aku bukan hidop kau !


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's