Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Karoeke Time
Monday 18 June 2012 • 03:04 • 0 comments
Buat kali pertamenye ,aku dapat pegi karoeke dengan keluarge,even mak tak pegi ,tapi kiteorang still ade ayah yang tibe2 trbukak hatinye nak temankan kiteorang karoeke.Thank You Ayahku ! Tapi duit kakak aku yang sponsor .

Kiteorang karoeke dekat Tesco,Kampar je.Tu jela tempat yang dekat dengan rumah kiteorang .Aku,Ayong,Anyah,Nadirah(adik) , Asymawi(adik Bongsu) n Ayah je yang pegi .Mak pegi blajo buat kueh ! hehe~

 Tapi yang over nyanyi ,aku dengan Ayong la,tapi memang kiteorang dah lame nak karoeke,tapi mase tak benarkan .aduhaii .!Kiteorang nyanyi 20 lagu ,beli Air Tin 2 .:) .

Nyanyi sampai takde suare,awes0me ! sampai lebam .haha.

Seriusly,walaupon lepas nyanyi aku penat ,tapi aku rase seronok dapat pegi karoeke dengan keluarge .I LOVE MY FAMILY .ngee ~Terase ingin pegi lagi ! Awchakkk !
                                                                                                          
                                                                                                                 


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's