Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Kelakar Mase First Time Buat Blog !
Tuesday 19 June 2012 • 03:46 • 0 comments
hahaha,korang penah terpikir tak mase mule2 korang buat blog ? its so funny kan ? Tapi taktawu la plak korang yang excellent tuh :)  .Anis tak ingat bile Anis start ber-blogging .Tapi  setiap kali anis buat blog,asyik tak jadi je .Ape entah benda alah tu .Edit HTML .! anis taktawu ape2 pon .

Oke,dalam idop Anis ,Anis dah buat 4 blog .3 blog hancor ! .Terokkan ..? So ,mase tuh Anis memang dah taknak buat blog da .Hati sudah sedih ma -.- . Tapi ,lame2 Anis rase boring takde blog .Sebab taktwu kat mane nak luahkan perasaanku ini .cewahh ! Tapi Anis takkan ceritekan hal Anis 100% dalam blog nih ,bahaye weyh .Nanti ade orang bace karang,lepastu mulela ''BOM KEBABOMM'' tersebar semuanya .

Mase tuh,aku buat keputusan untuk tengok blog orang,terjah blog 1 persatu sampai lebam .tup..tup ! Aku terjumpa 1 blog nih.Cantek ,cute,dan yang pastinye aku suka bace entry yang ade dalam blog dia .

Kenal tak Blog Lyysa??? Blog nih femes kan ? Ramai plak peminat dia .Uww.jeles aku !:) Dont worry ! Aku tau K.Lyysa bermula dari bawah .So,kalau nak berjaya ,kenalah berusaha ,berusaha dan berusaha .Sebenarnye Anis teringin sangat nak blog comey2 .Anis stalker blog orang lain ,Anis tengok cantik sangat .Anis tertanye-tanye ,camner dieorang boleh buat blog secantik tu ? Rupenye selame ni dieorang gune Blogskin . Oh ,bodohnye aku ! napela aku tak maju mcm dieorang ? haha ~

 Balek dari cerite pasal Blog Lyysa tuh .Ade 1 daripada tip2 yang Lyysa  bagi ,aku tak ingat ape tajoknye ,tapii tip tuh soroh aku bukak facebook then sertai kelab blogger yang ade dalam Facebook .Anis try la search n sertai kumpulan tuh .Ramai yang pos blog dieorang ,Aku dengan segan2 aku pon post la blog aku walaupon blog aku burok ! -.- ...tengok2 .daripade 11 followers dah meningkat sampai 40 lebih ! w0w ! A Big Yezz !! aku tau jumlah followers mcam tuh sikit ,tapi aku bersyukur sebab followers aku maningkat ! Thanks sape yang follow blog aku keyh !

Then ,aku ambil kesempatan untuk tanye kat group tuh,macam mne nak tukar blog kite ke blog yang ade Blogskin ,haha .Beberape minit ade orang komen soroh aku pegi dekat blog yang ade banyak tutorial tentang Blogskin . 

Oke DayaTheSixth ? Taw tak blog nih ? Aku pegi dekat blog dia pasto aku ikotla segale step2 untuk jadikan blog aku ade blogskin .mule2 tuh pening jugak un ? Lame2 aku rase ok .! Seronok deih !

Sekarang aku dah tau macam mane nak tuka blogskin ,n serba sedikit tentang blogskin nih .Thanks .Sememangnye ramai yang pakai blogskin sekarang nih n ternyata blogskin nih memang comel . So,aku bersyukur sangat2 . Time kaceh :)
Assalamualaikum ...


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's