Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
The Best Moment .. !
Friday 29 June 2012 • 17:37 • 0 comments

Pada 27 JUNE 2012 adalah BIRTHDAY aku.Aku dah jadi budak 14 tahun .caiy0k Birthday Girl .! Mase harijadi aku tak sambot ape2 pon .Tapi aku brsyukur sangat coz kawan2 aku ingat Harijadi aku .Dieorang ade wish .Thanks .Aku takkan lupekan jase korang kat aku .
Ni mesej yang kawan aku bagi .
Daripade Iera :

4 orang teman yang saye sayang ..![[EPY BUFDAY]]hope ko panjang umo n dmurahkan rezeki..aku harap jugak yang ko kekal dengan your hubby .Aku happy gile dapat jadi membe ko selame 7 tahun ni.Aku mintak maaf kalau selame 7thun kite kawan aku ade sakitkan aty ko.Anyway ,you are the best 4 me my fwen , ak syg ko gile2 ,I still suport you at the back ,dont be down sygs... 
Dripada Yaya :


Hepy besday anis ! semoge panjang umo ,murah rezeki n bhgie dsisi orang tercinta ! da tua ko an .Da 14 tahun .aku baru je 13 !ape2 pon SELAMAT HARIJADI .syg ko.bye .~
Aku pon sayang korang sangat2.Aku takkan lupakan jasa korang kat aku.Ingat tu kwan .Kita Friend Forever taw.

Pada 27 JUNE 2012 jugak.I meet my Superman .Huh ..sayang dia lah ! Lame tak jumpe dia.Rindu sangat2.Ni jugak hadiah harijadi aku,dapat lepaskan rindu bersama orang yang aku sayang ..I like his cute smile.Suke sgt2 .:) Awak bermakna bagi saya .Saya takkan lupakan awak,saya akan ter0s menjaga awak dan sayang dekat awak .Itu janji saya ,awak,! Im Promise .Seriously ,Im Happy With You Sygs...mmuuahhhxxxxx..!XD


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's