Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Reunion Time.. !
Sunday, 3 June 2012 • 07:38 • 0 comments
Akhirnya mase2 yang ditunggu oleh aku adalah "REUNION" sudah tiba ,Waa..!! rindu kat kengkawan aku mase sekolah rendah .Lame tak jumpe dieorang .okokokok..Aku misszz korang laa .Kiteorang berkumpul kat sekolah rendah .SK KUALA DIPANG .Sekolah yang macam2 ade kat situ .Hahaha.Banyak kenangan aku dengan kwan2 kat situ .Akhirnya dapat jugak kumpul ramai2 kat situ lagi .Mule2 cadangnye nak kumpul kat KFC.,tapi aku rase lagi bagos kumpul kat sekolah yag same2 kiteorng belajar. wah !! awes0me .tapi kawan baek aku tak datang ! A little barbie ,IZYAN HANANI . ,Never mine .-.-.! ni gamba2 yang sempat kiteorng snap same2 :
Aku yang pakai shawl warne pink,,Alaa,. !!yang tinggi dari yg lain tuh .Yang dekat tengah2 skali tuh.taw kn ...??hewhew .
ok la,na tid0 dlu,kbaii ..! :)



PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's