Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Sukan Sekolah !
Saturday, 30 June 2012 • 20:10 • 0 comments
Geram gile time sukan .Dan2 tu plak Camera aku buat hal plak .Jem sane,jem sini ! Geram bet0i .Sehari sebelom sukan kena kawad kaki untok rumah hijau plak .7 pusingan padang kot ! Sumpah ,rase nak tumbok2 je budak yang ajar aku kawad tuh !


Tak sangka Camera Olympus yang agak mahal tuh ...mahal la sgt .~ buat masalah .! Ape salah aku camera ..Btw ,aku masok acara 4x100 je .haha~ jadila kan .Pelari nom1 gitu .Time sukan ,hujan la plak,terpakse lari dalam hujan ,dengan licinnye lagi ! .Mati ! Gamba tima sukan takde langsong disebabkan camera aku yang lawa tu buat hal .


Mase hias rumah  elok plak die .. Sempat jugak aku tangkap gamb0 dengan membe

Ni gamba itew dengan akak comel !

Ni saye .Pegang bunge rose .! :) .
Auch ! banyaknye kenangan dekat sekolah ..

 


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's