Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Sukantara sekolah !
Friday, 15 June 2012 • 00:18 • 0 comments
oii, sekolah korang da sukan belom .? eceh,sebok je aku nih ! Tak lame lagi sekolah aku sukan .hoho~tapi sekarang sukantara dulu . taw tak ape itu sukantara.? sukantara tu untok kumpulkan mate untok rumah masing.

MERAH,KUNING,BIRU,HIJAU ! okeyh,aku rumah HIJAU !!
 loo ,aku malu cangat2 time nak lari 100m .Aku ni tak kuat lari pon ,malu laa weyh ! Tapi daripada aku tak lari,baik aku lari betol2 kan.? Pakai lari je .
Tengok2 aku dapat jugak nom 1 .heheh ~ seriusly ,aku dah down bab lari2 nih ! tapi boley jgak aku dapat nom 1 yer.tak paham aku ! .
Tapi aku puas aty la dapat sumbang mata kat rumah sukan aku ! semua acara aku dapat mate ! hebat
.eceh ,nak puji diri sendri jap.oke2,jangan menyampah aw .chaouw dulu eh,> babaii
i love you for a thousand years 


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's