Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
WEH , JANGANLA GADOH DAH !
Thursday, 9 August 2012 • 02:45 • 0 comments

hoit-II , boring oh , nak pegi bazar ramdan mak tak bagi , so nak buat ape ? boring sgt-II , btw , kat skola kawan baek aku gadoh ! huh , dieorang gadoh aku plak yg kene soal jawab skali ! adela dieorng gado , 

aku yang tak masok campo nih kene trime pndangan SINIS dri kwn aku agy sorang! tak syok ar klau gado-II je , arap-II masalah ni selesai la lepas jumpe ngn kaunselor sekolah! kalau tak ade jugak yang kena makan kaki dieorang tu . 

Tapi memang aku ngaku persahabatan aku ngn kawan-II aku dah tak rapat dah , mungkin sebab perangai aku kot ! entahla , manusia tak lari dari masalah ! harap hubungan kiteorang kekal ar sampai bile-II , doakan saye !;')




doakan persahabatan kami kekal !





PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's