Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
AWAK HIDUP SAYA :')
Wednesday 5 September 2012 • 03:27 • 0 comments

Awak , saya sayang awak dan saya tahu awak sayang saya jugak, Saya nampak kejujuran awak mencintai saya , saya bangga dengan awak , awak , hari tu dah seminggu kite tak mecej , saya sunyi , saye sedih awak , disaat itu saya terfikir yang awak dah tak sayang saye lagi , awak , saya tak boleh dibiarkan , saye perlukan kasih sayang , kasih sayang daripada awak , pernah satu hari saya sedih sangat dan hampir putus asa , saya dah tak mampu nak hadapi semue nih ! :'/ saya keseorangan , dan saya rasa diabaikan , saya cuba sabar tapi tak boleh awak !  Seminggu awak tak mecej trase mcm 1 tahun je . Saya rindu awak tapi awak taktahu semua tu .

Masetu saya dah taknak pandang muka awak , saya kecewa , dan saye ade niat nak putos , kawan saya pon risau tengok saye asyik sedih je disebabkan awak , kawan saya nak "sound" awak , tapi saya halang , saya risau ! Biarlah saya kecewa , biarlah saye sedih asalkan awak bahagia :') Tapi sedih saye terlampau dalam , luka hati saya terlampau saket ! sampai saye tak boleh hadapi ,. :'(

Malam tu saya mengadu kat abg angkat saya pasal awak , saya cakap saya nak putus , dia tak bagi , tapi saya nekad jugak ! Saya ada perasaan , saye bukan untuk dipermainkan dan saya bukan sampah .!! Bila awak nak awak cari , bila awak bosan , awak buang saya , TAK !! . Saya bukan macamto ! 

Esoknye , belum sempat saya nak mintak awak putus , abg angkat saya dah bagitau awak dulu ! Saya tahu die nak selamatkan kita berdua , baru awak sedar yang awak dah saketkan hati saye .Lepas balek sekolah , baru awak nak miskol saya , baru awak nak mecej saya , masetu saya rasa saya dah takde sape2 da . Sungguh-sunguh awak mintak maaf dekat saya ,awak janji taknak buat macamni dah , taknak biarkan saya keseorangn !, Awak , saye tahu saya tak ada alasan kukuh untuk putus dengan awak , disebabkan awak tak mesej dgn saya , saye nak putus , itu bukan alasan yang kuat ! Saya tahu , saya sedar ! :') , tapi saya lemah ! Selama saye kapel tak penah pakwe saye tak mesej sampai seminggu , awak , awak dah betol2 menguji kesabaran saya ,

Tapi disebabkan saya sayangkan awak dan saye taknak lepaskan awak , saye terima maaf awak tu ,! Saket di hati saya belum hilang lagi , tapi demi awak , saya cuba tenangkan diri dan beri awak peluang sekali lagi .Awak , betapa sayangnye saye kat awak .Saya ikhlas sayangkan awak dan saya ikhlas untuk jage awak :') Awak , saye harap awak tak buat saya macamni lagi ! Saya tahu awak bersungguh-sungguh cintakan saya dan saye tahu awak lelaki yang tak suke curang! Awak , Sayang Sayang Awak Sangat2 .:)


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's