Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Awak :'(
Thursday 20 September 2012 • 07:03 • 4 comments
Setelah sekian lame aku tunggu mecej die

Aku : ayg tunggu mecej bie :'( !

Dia : Ala, kredit bie low la syg , tinggal 2 mecej je lagi .Adik pakai fon tadi

Aku: Alaaa , :( hm , k la , byebye

Dia :  Ayang jangan marah bie taw , syg b tak ? kalau syg jgn mara .Bye. Muah , nanti ar topup ! Ilove u !


Awak , susah tok saye terima semua ini . Dulu dan sekarang memang berbeza ! Dulu baru saye nak hantar mecej kat awak , dah awak bagi mecej dulu , Dulu rase bahagia sebab awak caring dan saye rase bertuah dapat awak time tuh ! Berbanding ex-II saye , bile dieorang bosan dengan saye , dieorang akan buat macamto , lambat reply , tak mecej !


Awak , saye risau benda yang sama terjadi kat saye ! Saket awak tok saye nak terima semua keperitan. Sekarang saye rase dah lost contact dengan awak . Awak , awak nak uji saye lagi ke ? Saye risau saye dah tak sanggop !  Saye rase macam dah kehilangan awak ! Awak , saye risau bile saye kecewa sebab awak menyebabkan rasa cinta saya hilang , benda tu paling saye takoti awak .:(


Awak ,saye taw awak baru abes demam , tapi tadi saye mecej , awak elok je tengok DVD dengan kawan2 awak kat rumah dieorang , hmm , Awak , kalau awak bukak blog saye, awk bacelah  isihati saye :( Saya tulis tentang awak :') , Saye tak pernah nak burukkan awak ! Awak , kalau awak dah tak sayangkan saye , awak cakap la dengan saye ! Jangan buat saye menderita , kalau betol rase cinta awak kepada saya hilang , awak cakapla kat saye ,!


Awak , saye rase dah hampa dengan awak sebab awak macam dah berubah :( !Awak , saye rase saye dah buat yang terbaik untuk awak , tapi dimata awak , hati awak saya tak tahu .Awak , bile saye rindu awak , saye sebot name awak banyak kali , dan saat itu saye terbayang muke awak . Tak seda time tuh saye menangis . Nampak sangat rindu saye kat awak dalam sangat ! Tapi ........... awak rindu saye jugak ke ?? Saya tertanya-tanya !Awak , saye sayang awak , takpe , saye akan bertahan dengan apa yang berlaku :) insyaallah !


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's