Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Dashbord Dah Bertukar !!!!!!
Friday 21 September 2012 • 18:45 • 0 comments
SHITTT*** ! Perkataan yang keluar dari mulut aku ! hoho . Saket hati wooo tengok Dashboard macam nih ! sakit mate aku ! 

Bila bukak Dashboard aku terkejot jugak sebab keluar New Interface . Tapi aku fikir bile tekan dekat Setting tu , bolehlah  tukar balik jadi Old Blogger Interface ! Tapi takkk !!:(



Manaaa ???????? Takde pon perkataan OLG BLOGGER INTERFACE ? Nak mintak tolong dekat tutorial pon dah tak boleh sebab dieorang pon hadapi masalah yang sama macam aku :( Aku sebenarnye pening nak gune Dashboard baru nih !! Hurm , Tapi nak buat macam mana , nak tukarkan kepada yang lama dah tak boleh ! 

Hm , aku tahu korang pon sedih jugak , tambah lagi pening ! haaaaa , aku pon ! Saba jelaa .~Terime jela .puih >.<







PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's