Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Tak semua orang sukakan kita !
Thursday 13 September 2012 • 05:54 • 0 comments

huihui** Anis tengah dengar lagu Doa Untukmu Sayang-Wali Band . Bile Anis dengar lagu nih teringatkan die "my sayang" :) haha ,Sebelom Anis teroskan entri Anis, Anis nak bagi sikit lirik lagu Wali Bnad tuh ! Anis suke lirik nih ! :

AKU TAK AKAN BERHENTI ,
MENEMANI DAN MENYAYANGIMU,
HINGGA MATAHARI TAK TERBIT LAGI .
BAHKAN BILA AKU MATI , KU KAN BERDOA PADA ILAHI
TUK SATUKAN KAMI DI SYURGA NANTI ;)


Ayat tuh macam doa je . Kalau nak kekal doalah supaya kite hubungan kite kekal sapai anak cucu ! Alhamdulillah:D , K , tutop crite ! back to the title  babeyh !


TAK SEMUA ORANG SUKAKAN KITA !


Yup , tanyela sape-II , mesti ade orang yang dieorang tak puas ati ! same macam aku ! lumrah manusia . Yup , memang tak semue orang sukakan kita . Aku tahu tak semua orang sukakan aku ! Kadang-II sakit hati jugak :/ tapi nak buat macam mana kan ! Pada aku , biarlah dieorang :D


Mentang-II lagi aku ni budak baru kat sekolah . Mule-II aku tak kenal sangat orang kat sekolah tuh , So , aku diam je nak pandang pon sebenarnye malu ,! Tuptuptuptup !.. Aku kena COP SOMBONG ! haish... Aku taknak la bende tuh berterusan , demi dieorang , aku ubah perangai aku jadi "peramah" sikit . Adela jugak yang kate aku ni peramah , k , aku boleh terima lagi . Tapi yang aku panas tuh , ade jugak orang cakap aku "gedik" , hey ,!! Aku cube jadi peramah untuk kau ! eeeee, nak cakap aku gedik pulak ! Abesto aku nak buat macam mana lagi weyh !! hey , bengang nah !!


Kadang-II jadi budak baru nih , sakit hati jugak .biarlah , aku saba je . Aku tak kacau korang , korang jangan kacau idop aku ! Aku benci taw tak!! Bile aku jalan je , mesti ade "MULUT LONGKANG" yang cakap belakang . Bajetla , Gedikla , eiyy!!! :'/ sakit hati ! Tadi ade satu situasi mase nak balek kelas dari tandas . Dan-II tali kasut aku terbukak , aku pon jalan dah macam ape dah , sebab nak sampai ke kelas tuh , tak jaoh pon ! Last, aku berhenti jugak sebab nak betolkan tali kasut ! Aku taktwu la ape yang aku buat sampai ade budak form3 cakap aku : "EIYYYYYYY!! GEDIKNYE !"


Aku pikir dieorang tue dari aku , aku pikir aku budak baru je ! Aku malas nak tunjuk belang !Nanti lain pulak jadinye -.-' yedak ? Aku yang sakit hati nih , betolkan jela tali kasut aku , aku buat-II tak pedulikan dieorang padahal hati nih panas , rase nak tampar je mulot die tuh =.=" 


Kesimpulannye , TAK SEMUA ORANG SUKAKAN KITA ! So , kite kena hati-IIlah ye ~k , nak bukak facebook , baibai^_^






PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's