Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
SEGMEN: Jom Blogwalking & Follow by SANDRA
Thursday 11 October 2012 • 05:38 • 2 comments

Tekan Banner Untuk Join

Hell0o . Jom join ramai-II :) . Saya dah Like and Follow blog Sandra .



Betol kan ? :) . hehe , Sekarang saya nak cerita macam mana saya boleh terjebak ke dunia blogger :) . Mase dulu , saya selalu tengok blog orang , bace entri orang , kadang2 best jugak , rasa nak try , cubala buat blog . Tapi masa itu blog saya tak secantik blog dieorang , saya pon belajar2 , akhirnya saya pandai edit blog ^^ , ngeeeee~ . sukenye ! haha . Bermulanya daripada jeles sebab tengok blog orang m tulah nak mencuba tuh , haha . k  ~

Saya nak tag :

SEMUA PEMBACA 










PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's