Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Sory Awak , Segalanya Dah Berakhir
Sunday 18 November 2012 • 20:38 • 0 comments

Awak , saya mintak maaf sebab saya tak dapat jaga awak sepenuh hati saya , bukan saya tak mencuba tapi saya dah putus asa setelah apa yang awak buat dekat saya . Awak , selama ini , saya paham awak , awak bekerja dan jarang dapat text dengan saya .Awak bukan "jarang" text dengan saya , tapi langsung tak text . Saya kena tunggu masa yang lama baru awak nak text !

Awak tau tak masa itu hati saya dah hancor , pedih , berkecaiiiiii ! Huh , ramai yang kata saya ini tak paham awak tapi dieorang taktwu perihnya , sakitnyaa nak tunggu orang yang kita sayang .  Hm , kadang-II saya rasa sedih sebab bila saya tengok kawan saya dengan BF dia heppy je , tapi saya ....... WHYY ?? terseksa gileeeeee !!

Sayang , saya taknak salahkan awak , saya tahu salah saya juga , saya ni terlampau peramah dengan orang sampai awak jealous , hm , saya nak mintak maaf apa yang saya buat dekat awak , Hm , saya dah janji dengan diri saya nak jaga awak elok-II , taknak hampakan awak , dan akan sentiasa ada bersama awakk ..  Saya ada tulis entri ni  sebagai tanda janji saya . AWAK TEKAN SINI

Tapii .... saya tak boleh , hati saya dah hancor ! Awak selalu datang disaat hati saya hancor :'/  Dan masa itu saya dah putus asa untuk teruskan sebab luka dalam hati saya takleh nak ilang !

Lama-lama tu awak selalu berharap untuk saya terima awak balek , saya nak awakk!  saya nak awak !Tapi bila saya fikir balek , dalam masa akan datang saya mungkin akan disakiti lagi . Hm , awak , soryy , sampai disini saja saya boleh jaga awak . Saya mintak maaf sebab saya tak faham awak dan saya tak mampu nak bahagiakan awak . Tapi . Jangan risau , saya tak akan lupakan awak sayang .

Hanya 3 bulan lebih je kita dapat bersama . huh ! sayang awak . 

ANIS EPOI .


                                                             Love : Anis

                                  


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's