Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Blackberry , Please Be Mine~
Saturday 8 December 2012 • 23:23 • 0 comments

Huhhhhhhh ! take a deep breath .. ~~ 
Penat ohh , baru balek dari ambil kakak tadi . maklumlah , harini hari last kakak aku kat asrama dia kat Batu Gajah ! Dah abes SPM la katekan . penat gile , fuhhh ! berpeluh , lepastu singgah dekat rumah makyang , makyang kirim beli bawang 3 guni .eh , gune ke ? HAAHAHA , aku pon angkat tige-II guni tu bagi dekat makyang aku ! Penat ! , bukan apa , saje je nak cerita , mana tau kan ada orang cakap aku ni kuat like SUPERGIRL k , SUPER-SUPER dan sewaktu dengannya . :D

K , TUTOP CERITEE ! Btw , balik pada tajuk . Aku nak BB , aku nak BLACKBERRY !!! 
UMMM , tapi Blackberry mahal kan ? aku pon entah bila nak nak beli nya . duit pon entah bila nak kumpul , asal pegi sekolah je kalau nampak makanan kat kantin mulalah aku beli semuanya selagi aku mampu ! Haa , tengok-tengok dah tinggal duit tambang bas . Umm .. Sekarang  ni aku ada Samsung Champ je .huahua~ 


Haa , ni je aku mampu nak beli ! Aku beli RM189 . aish ~~

Seriuosly , aku nak BLACKBERRY , . Aku tengok macam best je orang yang ada Blackberry tuh . Ade BBPIN gitu . nak ade camtu jugakk , nanti dapat BBM . uhh , Ottoke ottoke , hampa **



WAAAAAAAAAAAAA .. Aku nak yang kat atas tuhh . ADA SAPE-SAPE YANG BAIK NAK BAGI AKU ? O NAK JUAL DEKAT AKU ? PLizz ! Aku nakkk!!! BB yang dekat bawah tu touchscreen kan ? Um ,, tak , aku minat yang atas , nak BB , nak BB

Ada sape-sape nak bagi aku o jual kat aku , bagitau aku tau !:D and bagitau harganya berapa sebab aku tak mampu kalau mahal sangat ,:)




PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's