Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Dear Crushh ! I love You !!!
Tuesday 4 December 2012 • 22:38 • 1 comments

Winkwink** hello peeps . seronok plak aku , eh , mestila , u know what , crush aku tu wheeee :3 . dia bagi aku happy gitu ! Mula-II dia cakap die nak aku , dia nak hati aku ! wuhuuuuuuu !! ** hepyy ! yela kan . camnilah orang dah jtoh cinta . Tapi , dia tu famous la jugakk !! umm .. bila bukak Fb dia je mesti rasa macam , .. entahlaa , nak gigit orang je ! Geram amat >.< mesti prempuan yang komen , perempuan , perempuan ! muka dia ... umm . okey lahh ! :D .


Haa . subsribers die pon dah 1000 lebih dahh ! jelly taw ! sekali tulis status , 100 orang like . hati ni berapi-api plak >.< k , dia pon macam peramah je dengan orang , bila perempuan tu cakap kat crush aku .


budak tu : nak taw tak kat sini ada GF awak ?
Crush : siape ?
                         budak tu : kalau saya cakap saya ni GF awak , awak nak tak ?
Crush : saya ok jee !
Aku pon komen :
Aku :  :)



Just smile i can give to you , but you dont know how tears my heart , hahaa , aat tak betol !




Ngeeee ~ aku ni degil , suka sangat stalk fb dye !tangokk .! kan dah sakit hati , berkobar-kobar gitu !! Aku pon marah la crush aku sebab gedik-II dengan perempuan lain ? How dare me ? ~  aku pikir balek , kenapa aku marah dia ? ape hak aku marah dia ? tapi selamat dia tu tak naek angin cepat sangat , kalau dia naek angin , au yang menangis !! HAHAHAHAHA , Dulu dia nak aku jadi GF dia , tapi aku mesti nak kena fikir dulu , aku taknak aku ambil langkah salah ! OMG OMG ! Malam tu aku  chat dengan dia , lepasto dia cakappppppppp...






A BIG WOOOWWWWWWWWWWWW !! RASA NAK MELOMPATT ! lompat lompatt !!! jerit sekuat hati !!! yahooooooooooooo ! akhirnyaa :D . malu tau nak balas balek !!!!

Tapi ...

SAYA .......

SAYA CINTAKAN AWAK JUGAK ^^ XD




PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's