Follow Home
| The Vamps ..|
Y
Kenangan itu indah walaupon sekejap ,
Kini Aku Hidup Begini .
Friday 5 July 2013 • 06:48 • 0 comments

ye . kini aku macam nii . Singlee . No Boyfriend . Aku tak layak nak semua tuh , aku tak layak bahagia macam orang laen yang bahagia bersama pasangannya . Mungkin silap aku , mungkin silap dia juga ! Tapi takpelaa .. Ada orang lain yang lebih sayangkan dia , dan aku nak dieorang getback dan mulekan idop baru dieoang yang bahagia cam dulu :') yang takde orang ketiga macam aku . Yang saling memahami .  saling melengkapi .

AKU ...

Aku apa adanya . hanya seorang perempuan yang ingin berkasih dan merasa kemanisan bercinta . Yang selalu ingin mendapat perhatian dari orang yang tersayang , tapi bile pkir balek , apa guna KALAU KITA SAYANG ORANG TU , ORANG TU SAYANG KAT ORANG lain ! sama jugak cam aku , yang tak pandai setia , hanya taw sayang . Um , entahhlaa .

Aku lepaskan dia sebab aku taw kalau aku kapel dengan dia , dia takkan bahagia dengan aku , lagi satu , orang yang lebih sayangkan dia mesti ada je time aku ada prob dengan dia . umm , thats means , perempuan tu betolII sayangkan dia lagi . Aku pulak nak halang tak boleh sebab aku taw cinta dia takkan penah hilang kat perempuan tuu ..

Thenn ,, akuu .. aku sayang dia . Tapi aku minat orang lain , dah lama aku rapat dengan orang tuu . Tapi status aku time tu tengah kapel dengan dia .Pasal phone aku tu , aku tipu dia . Aku taw aku salah .aku dah buat dia sakit hati ! Dia cakap kat aku mase kat tangge tu "susahnye nak cari perempuan yang jujo sekarang ni" . Umm . ade je perempuan yang jujo , tapi perempuan tu bukanlah aku  ! Aku tak sempurna dan aku bukanlah orang yang betolII setia . Um .. 

Aku taw sekarang kau tak nak pandang akuu .. taknak cakap dengan aku . tapi aku bersyukur sangat dapat tengok muka kau , dapat tengok kau ketawa dengan kawan kawan kau walaupon bukan dengan aku :'( . Aku harap kau tak penah bencikan akuu .. Aku tak kisah kalau kau nak lupakan aku , tapi satu je aku mintak , jangan lupa kenangan kita , Kenangan Itu Indah Walaupon Sekejapp ! 


(NF)


PASTFUTURE
Le Vampire

Assalamualaikum . Welcome to my blog . Dear copydog , please BLAH . Im Anys . OneSix . left your footprint at my cbox k .muahhx :*


Hot Followers !



TALKIE TALKING


CREDIT

Own made by : rawrmeansaranghaeyo.blogspot.com
ARINA's